Privind închirierea pășunilor UAT Susani, județul Vâlcea județul Vâlcea prin procedura publică de atribuire directă sau licitație publica cu strigare
IUT Comuna Susani, județul Vâlcea, anunță închirierea pentru o perioadă de 7 ani a suprafeței de 121,95 ha pășune, apatinand UAT Comuna Susani, pasune conform Amenajamentului Pastoral, în ședință publică prin atribuire directă sau, după caz, licitație publică cu strigare.
Ședința publică pentru atribuirea directă va avea loc în data de 31 martie 2025 ora 12.00 la sediul Primăriei Susani, județul Vâlcea, localitatea UAT Susani, județul Vâlcea, strada Principală nr. 89.
Înscrierile se fac Ia sediul Primăriei Susanii, județul Vâlcea în perioa a 12.03.2025- 27.03.2025, ora 16.00.
Se pot înscrie Ia ședința publică în vederea închirierii prin atribuire directă crescătorii de animale persoane fizice ori juridice având animalele înscrise în RNE membri ai colectivității locale sau care au sediul social sau punctul de lucru pe teritoriul localității Susani, județul Vâlcea.
Suprafețele de pășuni care nu se pot închiria prin atribuirea directă vor fi scoase la licitație publică cu strigare în data de 04.04.2025, ora 12.00 la sediul Primăriei Susani, județul Vâlcea, localitatea UAT Susani, județul Vâlcea, strada Principală, nr. 89.
Condițiile de înscriere cât și taxele aferente sunt prevăzute în documentația de atribuire ce poate fi pusă la dispoziția persoanelor interesate la registratura Primăriei Susani, județul Vâlcea in comuna UAT Susani, județul Vâlcea strada Principală nr.89, jud.Vâlcea, telefon 0250764234 cost 100 lei — începând cu data de 12.03.2025.
PREZENTARE PROIECT “ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018 – 2021” – cod SMIS – 125099
În luna octombrie 2018 a fost semnată decizia de finanțare 73456/05.10.2018, POAD/411/1/1/125099/ Deprivare alimentară, pentru proiectul „Acordarea de pachete cu ajutoare alimentare în cadrul POAD 2018 – 2021”, cod SMIS 125099 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.
Obiectivul general al proiectului a constat în creșterea calității vieții și reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin furnizarea de pachete cu ajutoare alimentare, în acord cu prevederile OUG nr. 84 din 21 mai 2020 pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării Programului operațional Ajutorarea persoanelor defavorizate – POAD.
Obiectivul specific a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin furnizarea unui nr. de 71.331.120 pachete alimentare în cadrul celor 6 distribuții în perioada 2018 – 2021. Completarea sprijinului alimentar oferit prin furnizarea de măsuri auxiliare unui număr de 1.188.852 persoane aparținând grupului țintă, de tipul: educație cu privire la asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în căutarea unui loc de munca, recomandări culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridica, etc. În cadrul acestui proiect hrana selectată a contribuit la alimentația persoanelor defavorizate aparținând grupului țintă, în conformitate cu prevederile art. 5 (13) din Regulamentul nr. 223/2014 (valori nutritive, asigurarea unei diete variate). Pachetul cu ajutoare alimentare a conținut următoarele produse și cantități: – ulei 4 l – zahăr 2 kg – făină 5 kg – mălai 4 kg – orez 4 kg – paste 800 g – conservă carne porc 900 g – conservă carne vita 1500 g – conservă pate de ficat 1000 g – compot de fructe 1400 g – gem dietetic 360 g – gem 360 g
Beneficiarul este Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția Generală Implementare POAD.
Rezultatul obținut a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin furnizarea a 7.133.112 pachete cu produse alimentare, împărțite în 6 tranșe, a câte 2 tranșe pe an în perioada 2020-2023, pentru un număr de 1.188.852 beneficiari finali/tranșă aparținând grupului țintă eligibil. Furnizarea de informații privind asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în cautarea unui loc de muncă, recomandari culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridică, etc., unui numar de 1.188.852 beneficiari finali/tranșă în perioada 2018-2021.
Valoarea totală a Deciziei de Finanțare a fost de : 1.235.012.032,12 lei.
Valoare eligibilă nerambursabilă: 1.162.568.859,98 lei
Valoarea cofinanțării buget de stat : 174.385.328,97 lei
Implementarea proiectului s-a derulat în perioada: 31 octombrie 2018 – 31 decembrie 2023.
PREZENTARE PROIECT “ACORDAREA DE PACHETE CU PRODUSE DE IGIENĂ ÎN CADRUL POAD 2018-2020” – cod SMIS – 125284
În luna octombrie 2018 a fost semnată decizia de finanțare nr. 77594/POAD/412/1/6/125284, pentru proiectul „ Acordarea de pachete cu produse de igienă în cadrul POAD 2018-2020”, cod SMIS 125284 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.
Obiectivul general al proiectului a constat în creșterea calității vieții prin intensificarea sprijinului de care beneficiază persoanele dezavantajate/ marginalizate, în acord cu prevederile OUG nr. 84 din 21 mai 2020 pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării Programului operațional Ajutorarea persoanelor defavorizate – POAD.
Obiectivul specific a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin furnizarea unui număr de 4,755,408 pachete cu produse de igienă în cadrul celor 4 distribuții în perioada 2018 – 2020. Completarea sprijinului oferit prin furnizarea de măsuri auxiliare unui număr de 1,188,852 persoane aparținând grupului țintă, de tipul: educație cu privire la asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în căutarea unui loc de munca, recomandări culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridică, etc. În cadrul acestui proiect, produsele selecționate au contribuit la igiena personală și igiena locuinței, fiind adaptate persoanelor beneficiare (mulți beneficiari fiind copii). Pachetul de igiena conținea următoarele produse și cantități: – periuța de dinți (5 buc) – pasta de dinți (300 ml) – săpun lichid (500 ml) – șampon copii (800 ml) – șampon adulți (500 ml) – detergent de rufe (2700 gr)
Beneficiarul este Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția Generală Implementare POAD.
Rezultatul obținut a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin furnizarea a 4,669,516 de pachete cu produse de igenă, în perioada 2018 – 2022, acordate în patru tranșe pentru beneficiarii finali. Furnizarea de informații privind asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în cautarea unui loc de munca, recomandari culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridica, etc., unui numar de 1,188,852 beneficiari finali per tranșă în perioada 2018 – 2020.
Valoarea totală a Deciziei de Finanțare a fost de 166.146.346,88 lei.
Valoare eligibilă nerambursabilă: 141.224.394,88 lei
Valoarea cofinanțării buget de stat : 24.913.463,63 lei
Implementarea proiectului s-a derulat în perioada: 31 octombrie 2018 – 31 martie 2022.
PREZENTARE PROIECT “ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI” – cod SMIS – 156834
În luna octombrie 2022 a fost semnată decizia de finanțare nr. POAD/1064/1/4/156834, pentru proiectul „Acordarea de trusouri pentru nou-născuți”, cod SMIS 156834 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.
Obiectivul general al proiectului a constat în reducerea riscului de abandon al nou-născuților proveniți din familii dezavantajate și creșterea calității vieții acestora prin acordarea tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuți, în acord cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr. 113/2022 privind unele măsuri necesare în vederea implementării Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane, decontarea unor cheltuieli privind sprijinirea refugiaților din Ucraina, precum și acordarea de granturi din fonduri externe nerambursabile pentru investiții destinate retehnologizării IMM-urilor.
Obiectivul specific a constat în acordarea de sprijin material pe baza de tichete sociale pe suport electronic pentru categoriilor cele mai defavorizate de cupluri mama–nou-născut, grup țintă eligibil ce respectă prevederile Ordonanței nr. 113/2022. Reducerea numărului de nou-născuți abandonați din cauza precarității materiale. Facilitarea accesului la produse necesare cuplului mamă-nou-născut prin distribuirea de tichete sociale pe suport electronic pentru cuplul mamă-nou-născut.
Beneficiarul este Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția Generală Implementare POAD.
Rezultatul obținut a constat în creșterea calității vieții cuplului mamă-nou-născut în sensul acordarii de tichete sociale pe suport electronic pentru nou-născuți mamelor care au născut începand cu anul 2022, si care se află în dificultate ridicată din punct de vedere socio-economic. Sprijinul a fost utilizat de către 12,650 de beneficiari finali pentru a achiziționa, de la unitățile comerciale specializate, produse specifice îngrijirii acestora. Proiectul a contribuit la îmbunătățirea continuă a calității vieții persoanelor defavorizate și reducerea numărul de copii abandonați, proveniți din familii dezavantajate.
Valoarea totală a Deciziei de Finanțare a fost de 30.070.150,50 lei.
Valoare eligibilă nerambursabilă: 30.070.150,50 lei
Implementarea proiectului s-a derulat în perioada: 10 octombrie 2022 – 31 decembrie 2023.
privind inchirierea pa$unilor UAT Susani, judetul Valcea judetul Valcea prin procedura publica de atribuire directa sau licitatie publica cu strigare
UAT Comuna Susani, judetul Valcea, anunta inchirierea pentru o perioada de 7 ani a suprafetei de 191,56 ha pasune, apatinand UAT Comuna Susani, pasune conform Amenajamentului Pastoral, in sedinta publica prin atribuire directa sau, dupa caz, licitatie publica cu strigare.
Sedinta publica pentru atribuirea directa va avea loc in data de 20 martie 2024, ora 12.00 la sediul Primariei Susani, judetul Valcea, localitatea UAT Susani, judetul Valcea, strada Principala nr. 89.
inscrierile se fac la sediul Primariei Susanii, judetul Valcea in perioada 08.03.2024- 18.03.2023, ora 16.00.
Se pot inscrie la sedinta publica in vederea inchirierii prin atribuire directa crescatorii de animale persoane fizice ori juridice avand animalele inscrise in RNE membri ai colectivitatii locale sau care au sediul social sau punctul de lucru pe teritoriul localitatii Susani, judetul Valcea.
Suprafetele de pa$uni care nu se pot inchiria prin atribuirea directa vor fi scoase la licitatie publica cu strigare in data de 02.04.2023, ora 12.00 la sediul Primariei Susani, judetul Valcea, localitatea UAT Susani, judetul Valcea, strada Principala, nr. 89.
Conditiile de inscriere cat si taxele aferente sunt prevazute in documentatia de atribuire ce poate fi pusa la dispozitia persoanelor interesate la registratura Primariei Susani, judetul Valcea in comuna UAT Susani, judetul Valcea strada Principala nr.89, jud.Valcea, telefon 0250764234 – cost 100 lei – incepand cu data de 08.03.2024.
COMUNICAT DE PRESĂ ,,PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Februarie 2024 UAT Județul Vâlcea implementează, în calitate de Beneficiar, proiectul „Microbuze electrice pentru elevii din județul Vâlcea”, cod P_25, potrivit Contractului de finanțare nr. 12007/16708/14.09.2023, încheiat cu Ministerul Educației, în calitate de coordonator de reforme și/sau investiții, responsabil pentru Componenta C15: Educație din cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Proiectul este finanțat din fonduri europene prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României, Pilonul VI. Politici pentru noua generație\ Componenta C15: Educație \ Reforma 6: Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcție și dotare în sistemul de învățământ preuniversitar\ Investiția 10: Dezvoltarea rețelei de școli verzi și achiziționarea de microbuze verzi. Obiectivul general al proiectului constă în dotarea a 26 unități de învățământ din județul Vâlcea cu microbuze electrice necesare transportului elevilor din mediul rural, facilitând accesul la educație de calitate a acestora, cu protejarea mediului în același timp. Perioada de implementare a proiectului este 15 septembrie 2023 – 31 decembrie 2024. Valoarea totală a contractului de finanțare este de 35.905.346,40 lei , din care valoarea eligibilă din PNRR este în cuantum 30.172.560,00 lei, iar valoarea TVA eligibil aferentă este de 5.732.786,40 lei Investiția va conduce la îmbunătățirea condițiilor de transport pentru un număr de 3.882 elevi din cele 26 de unități de învățământ situate în mediul rural, zone izolate sau defavorizate din perspectiva geografică sau socio- demografică, prin furnizarea a 26 microbuze școlare ”verzi” (electrice), ecologice, prietenoase cu mediul și cu un consum energetic redus, facilitând astfel accesul copiilor și tinerilor la educație, prin protejarea mediului înconjurător în același timp. Date de contact: UAT Județul Vâlcea: http://www.cjvalcea.ro, email: consiliu@cjvalcea.ro, telefon: 0250 732 901, fax: 0250 735 617, adresă: Strada General Praporgescu nr. 1, municipiul Râmnicu Vâlcea, 240595, județul Vâlcea, persoană de contact: Anamaria Văduva – manager de proiect ʺConținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului Românieiʺ
PRIMARIA COMUNEI SUSANI, JUDETUL VALCEA DOMNULUI PRIMAR TUDOR CONSTANTIN DANIEL
Referitor la anuntul privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea unei functii publice de executie vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Susani, judetul Valcea, cu proba scrisa ‘in data de 18.03.2024, publicat prin intermediul aplicatiei pe site-ul Agentiei Nationale a Funqionarilor Publici ‘in data de 15.02.2024, va comunicam urmatoarele:
In urma analizarii anuntului de concurs pentru ocuparea funqiei publice de executie vacante de referent clasa a Ill-a, grad profesional debutant – Compartiment stare civila, resurse umane, relatii cu publicul din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Susani, judetul Valcea, la sectiunea – Atributii stabilite ‘in fisa postului, precum si alte date necesare desfasurarii concursului a fost identificata conditia privind cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): utilizare windows, operare in Word, Excel, nivel – mediu, fara a fi stabilita aceasta conditie, precum si modalitatea de testare la sectiunea – Condi\ii pentru ocuparea postului. Conditiile de ocupare a unei functii publice sunt stabilite prin fisa postului, iar anuntul de concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu toate aceste conditii, precum si modalitatea de testare/dovedire a acestora. Responsabilitatea privind legalitatea si corectitudinea informatiilor din continutul anuntului de concurs publicat pe site-ul Agentiei si incadrarea ‘in temeiurile legate prevazute de actele normative in vigoare apartine autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului, potrivit prevederilor art. 4 alin. (3) din lnstructiunile privind publicarea anuntului de concurs pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, aprobate prin Ordinul presedintelui ANFP nr. 530/2022.
In cazul in care veti continua procedura de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea funqiei publice de executie vacante mentionate mai sus, la finalizarea acestuia, pentru candidatul declarat ,,admis”, Agentia isi rezerva dreptul de a sesiza instanta de contencios administrativ competenta, in conditiile legii contenciosului administrativ, potrivit prevederilor art. 403 alin. (1) din Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
Titlu concurs: PRIMARIA COMUNEI SUSANI, judetul VALCEA, publica anuntul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei functii publice de executie vacante in baza art. VII dinOUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) i art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea si completarea Codului administrativ
Data solicitata de publicare a anuntului: 15.02.2024
[ ] Solicitam reprezentant ANFP in comisia de concurs
Funqia publica scoasa la concurs:
– Referent, clasa Ill, grad debutant, COMPARTIMENT STARE CIVILA, RESURSE UMANE, RELATII CU PUBLICUL – 566603
Data, ora si locul desfasurarii probei scrise 18.03.2024 12:00, PRIMARIA COMUNEI SUSANI
Perioada de depunere a dosarelor 15.02.2024 – 05.03.2024
Perioada selectie dosare concurs: in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestatie la selectie: in termen de eel mult 24 de ore de la data afi arii rezultatului selectiei dosarelor.
Perioada solutionare contestatii la selectie: in termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
PNRR: Fonduri pentru Romania moderna si reformata!
Lansare proiect: „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIADACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A SCOLII GIMNAZIALE DIN COMUNA SUSANI, JUDETUL VALCEA”
COMUNA SUSANI, JUDET VALCEA cu sediul in Judetul VALCEA, Comuna SUSANI, 247691, tel. 0250764225, fax 0250764225, e-mail: primariasusani@yahoo.com, cod fiscal 2573977, in calitate de Beneficiar si Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii si Dezvoltarii si Inovarii (UEFISCDI) in numele si pentru Ministerul Edducatiei, in calitate de coordinator de reforme si investitii pentru Planul National de Redresare si Rezilienta al finantarii Componenta C15: Educație /Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior/Investiția 13. Echiparea laboratoarelor informatice din școlile de educație și formare profesională (EFP) și /Investiția 14. Echiparea atelierelor de practică din unitățile de învățământ profesional și tehnic și Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației/Investiția 9. Asigurarea echipamentelor și a resurselor tehnologice digitale pentru unitățile de învățământ precum și Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcție și dotare în sistemul de învățământ preuniversitar/Investiția 11. Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare și laboratoarele/atelierele școlare anunță public semnarea contractului de finanțare nr. 1639DOT ⁄ 2023 pentru proiectul cu titlul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIADACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A SCOLII GIMNAZIALE DIN COMUNA SUSANI, JUDETUL VALCEA”
Obiectivele acestei investitii:
Obiectivul 1 Dezvoltarea competențelor digitale ale elevilor din Comuna SUSANI prin asigurarea infrastructurii și resursele tehnologice necesare : laborator informatic și echipamente dedicate in cadrul structurii Scolii Gimnaziale din comuna noastra care este localizata in zona rurala defavorizata pana la 30 iunie 2024.
Obiectivul 2 Sporirea calității și siguranței mediilor de învățare in Scoala Gimnaziala din Comuna SUSANI, Judet Valcea, prin dotarea acesteia in vederea îndeplinirii standardelor de calitate în sălile de clasă în laboratorul de informatica, laborator stiinte, cabinet multidisciplinar, sala de sport, inclusiv dotări și echipamente educaționale specializate pentru elevii din ciclul primar, gimnazial si prescolari care provin din zone defavorizate. pana la data de 30 iunie 2024.
În urma realizării acestor investiții, va rezulta dezvoltarea educației și se va crea un mediu prielnic desfășurării activităților didactice. Investițiile vor contribui în mod natural la creșterea calității educaționale, cu impact atât asupra elevilor, cât și asupra cadrelor didatice.
) Valoarea totală a Contractului de finanțare este de 941.528,00 lei , din care valoarea eligibilă din PNRR este în cuantum 791.200,00 lei, valoarea TVA eligibil aferentă este de 150.328,00 lei, iar valoarea sumelor neeligibile este de 0,00 lei.
Perioada de implementare: 31.08.2023-31.12.2024.
Cod apel: F-PNRR-Dotari -2023-1850
Date contact: Comuna SUSANI, Judet VALCEA Primar TUDOR DANIEL CONSTANTIN
http:// www.comuna-susani.ro
e-mail: :primariasusani@yahoo.com
Tel. Fax. : 0250764225
„Apel de proiecte gestionat de Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii (UEFISCDI), in numele si pentru Ministerul Educatiei, finantat din fonduri europene prin Planul National de Rederesare si Rezilienta al Romaniei si din fonduri nationale”
„Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României”